Mai jos aveți descrise unele erori și/sau probleme posibile legate de noul Revisal, precum și soluțiile posibile de rezolvare a erorilor.
Eroare – ORA-20011: Formatul Fişierului este Invalid. –31011 ORA-31011: XML parsing failed ORA-19202: Error occurred in XML processing LPX-00210: expected ‘<‘ instead of ‘R’
Momentul apariției: când încercați transmiterea datelor la ITM.
Cauza: ați încercat să încărcați fișierul XML pe site-ul de preluare a REVISAL conform cu HG 500/2011, ori ați încercat să preluați fișierul RVS pe site-ul de preluare a REVISAL în formatul vechi
Eroare-ORA-20011: Formatul Fişierului este Invalid. –20041 ORA-20041: Fișierul preluat trebuie să conțină cel puțin un salariat si un contract.
Momentul apariției: când încercați transmiterea datelor la ITM
Cauza: ați generat XML din SAGA versiunea 381 (minim), XML ce conține registrul salariaților în format nou, conform HG 500/2011, probabil chiar l-ați validat, însă ați încercat să preluați acel fișier XML (ori chiar fișierul RVS, rezultat dintr-o eventuală validare) pe site-ul de preluare a registrului în forma veche a acestuia – conformă cu HG 161/2006.
Soluție comună pentru cele două erori descrise anterior: fișierul XML generat cu SAGA versiunea 381 (minim), trebuie validat cu aplicația REVISAL 5.0.6 pusă la dispoziția angajatorilor pe site-ul inspecției muncii, iar fișierul RVS rezultat ca urmare a validării corecte se încarcă pe site-ul inspecției muncii după logarea pe site în secțiunea “Acces portal versiune conformă cu HG 500/2011”. Nu încercați să preluați fișierul XML.
Eroare – Date invalide
Momentul apariției: la validarea fișierului XML în aplicația REVISAL
Cauza: ați introdus date despre permis de muncă la cetățeni de naționalitate non-UE, formatul datei calendaristice setate în calculatorul dumneavoastră este setat sub o altă formă decât zi/lună/an
Soluție: în Windows, intrați în Control Panel (Panou de control) și căutați Region and Language (Regiuni și limbă) și setați formatul pe “Romanian” (România) sau cel puțin formatul datei să fie de forma dd/mm/yyyy (zz/ll/aaaa) adică zi/lună/an. După aceea re-generați din SAGA fișierul XML și validați-l
Eroare – Câmpul “persoana juridica domeniu de activitate” nu trebuie completat, – Detalii persoana juridica incomplete la ……….CUI………
Momentul apariției: la validarea fișierului XML în aplicația REVISAL
Cauza: un bug al programului SAGA ce se manifesta doar pentru anumite forme de organizare (altele decât societăți comerciale)
Soluție: redescărcați și reinstalați ultima actualizare a programului.
Eroare – Domeniu de activitate invalid cod CAEN……..versiunea 2 – Câmpul “domeniu de activitate nume” este obligatoriu și trebuie să conțină o valoare
Momentul apariției: la validarea fișierului XML în aplicația REVISAL
Cauza: folosiți versiunea de testare a aplicației REVISAL 5.0.6 sau ați instalat versiunea finală a REVISAL 5.0.6 fără ca, în prealabil, să fi dezinstalat corect versiunea de evaluare
Soluție: dezinstalați aplicația REVISAL urmând pașii de dezinstalare a aplicației de evaluare, din acest ghid. După aceea redescărcați și reinstalați aplicația REVISAL 5.0.6 și validați cu aceasta fișierul XML generat de SAGA.
Eroare – naționalitate invalidă, câmpul “naționalitate abreviere” este obligatoriu și trebuie să conțină o valoare
Momentul apariției: la validarea fișierului XML în aplicația REVISAL
Cauza: un bug al programului SAGA ce apărea în cazul angajaților cu altă naționalitate decât română
Soluția: redescărcați și reinstalați ultima actualizare a programului
Eroare – Cod COR invalid
Momentul apariției: la validarea fișierului XML în aplicația REVISAL
Cauza: codul COR conține mai puțin de 6 cifre. Spre exemplu ați introdus cod COR 9 sau 91 pentru muncitori necalificați
Soluția: corectați codul COR alegând un cod format din 6 cifre.
Probleme
Problemă: deși aveți user și parolă de acces la siteul inspecției muncii și ați putut depune registrul, nu vă puteți autentifica pe site, la portalul de preluare a registrului în forma nouă, conformă cu HG 500/2011.
Motivul: necunoscut. Ține de cei ce au dezvoltat siteul de preluare sau au portat datele despre useri din portalul vechi în cel nou. Explicațiile oferite sunt fie puerile – cum ar fi cele despre inconsistența datelor, fie lipsesc cu desăvârșire.
Problemă: aveți acces la site, dar doriți să depuneți registrul pentru II sau IF, sau chiar PFA ori liber-profesionist, ce anterior l-ați declarat angajator persoană fizică, sau ați modificat denumirea ori adresa angajatorului – registrul nu va fi preluat.
Motivul:forma de organizare diferă acum de cea utilizată anterior, sau denumirea ori adresa diferă.
Soluția pentru problemele anterioare: depuneți registrul la ghișeu însoțit de adresă de înaintare. Nu se garantează faptul că ulterior depunerii la ghișeu veți putea depune online chiar dacă solicitați o nouă parolă de acces la site.
Problemă: aveți acces la site, puteți depune registrul și vă apare mesajul că datele sunt încărcate și se prelucrează, însă dacă accesați “Preluări contracte” nu vă apare nimic.
Motivul: site-ul pe care se face preluarea este aglomerat, sau are probleme.
Soluția: așteptați în pagina de preluări, minim 5 minute – eventual apăsați F5 pentru a face refresh la pagina respectivă, iar dacă nu vă apare preluarea, deconectați-vă și re-conectați-vă, alegeți pagina “Preluări contracte” și vedeți dacă apare preluarea. Dacă nu vă apare deloc, fie încercați iarăși preluarea fișierului, fie îl depuneți la ghișeu pe suport magnetic.
Problemă: nu puteți opera suspendarea, încetarea contractului ori detașarea în SAGA
Motivul: necunoscut . Probabil nu ați schimbat starea din “Activ” în “Suspendat” sau “Incetat” și nu ați apăsat butonul “>>” pentru a putea completa și datele pentru suspendare, detașare, etc.
Soluția: urmăriți tutorialele de pe site și citiți cu atenție tot ce s-a postat pe blog și forum despre REVISAL.
Eu nu pot instala firework 3.5 , fara de care Revisalul nu merge !
Ce e de facut ? sa instalez al WIn , poate nu ma pricep atat de bine la tehnica IT , dar cel care nu are calculator ce face ??? Pana acum era destul de simplu faceam toate modificarile in Saga si nu erau probleme ! Acum , daca am de adaugat un CIM , vai si amar , ca nu pot sa-l comunic ITM -ului , si chiar nu stiu ce sa fac! Nu cred ca sunt singura care are probleme , eu cu cine am mai vb , TOTI au probleme cu Revisalul!
Dacă nu puteți instala .NET Framework 3.5 înseamnă că:
– fie aveți un sistem de operare XP neactualizat
– fie aveți un calculator vechi ce nu respectă cerințele minim necesare rulării programului REVISAL. Dacă PC-ul dvs are memorie mai mică de 512 MB RAM sau procesor mai slab decât un Intel Pentium 4 la 2 GHz, nici nu are sens să încercați să instalați REVISAL.
O soluție pentru dumneavoastră ar fi să salvați fișierul XML pe o dischetă sau un stick USB și să validați XML-ul pe calculatorul unei alte persoane ce are deja instalat REVISAL.
De ce ultima zi de lucru a unui salariat apare in revisal (saga) ca ziua incetarii? In judetul meu (ca si in Bucuresti de altfel) ziua incetarii e prima zi nelucrata. Daca modific data incetarii imi preia automat la “ultima zi lucrata” acea data. Persoana respectiva va intra in somaj la data incetarii si ziua respectiva va fi platita de doua ori(de angajator si de ajofm).
– codul muncii nu explică care e data încetării contractului, de fapt folosește sintagmele “la data” și “de la data”. vedeți art.55, 56
– s-a considerat că “la data” este data la care se termină activitatea, iar “de la data” este ziua următoare a situației ce duce la încetarea contractului. Spre exemplu: la data decesului, ziua încetării e data la care încetează contractul, iar de la data la care nulitatea a fost constatată prin acordul părţilor sau prin hotărâre judecătorească definitivă e ziua următoare celei în care s-a dat hotărârea judecătorească.
– în aceste condiții, încheierea contractului de muncă, pe art.55 lit.b are loc “la data” nu “de la data”, în cazul încetării “de drept” se folosește atât “la data” cât și “de la data”, depinzând de situație: vedeți exemplele anterioare.
– în niciunul din celelalte cazuri, nu se spune când are loc încetarea.
Din păcate însă, specificațiile tehnice spun că: data încetare contract este “data de la care Salariatul îşi încetează activitatea pentru şi sub autoritatea unui angajator conform înscrisului din decizia de încetare”, adică ziua următoare ultimei zi de muncă. De ce spun din păcate? Pentru că explicația de acolo contravine codului muncii, cel puțin pentru acele situații în care încetarea contractului de muncă are loc “la data”. Spre exemplu, nu poți spune că în cazul decesului salariatului, încetarea are loc “de la data” când în codul muncii se spune că are loc “la data”. Mai mult chiar aplicația revisal nu permite în cazul contractelor de muncă pe perioadă determinată să aibe data încetării ulterioară ultimei zi din contract, ci va trebui ca data încetării să fie maxim data de sfârșit a contractului – adică o încetare “la data”.
Punctele de vedere ale ITM-ului pot să difere, dar codul muncii e unul singur, iar niște specificații tehnice nu îl pot modifica. Cel mai corect este ca ministerul muncii să clarifice această problemă a ultimei zi de muncă vs. data încetării.
Buna ziua
desi am citit tutorialele si postarile de pe forum tot nu stiu cum se inregistreaza un contract suspendat la data de 01.08.2011. Am sters ziua incetarii din fisierul Salariati, am operat in state de plata la concedii medicale la statul lunii decembrie 2009 (data de la care incepe suspendarea), am generat Registrul cu data consemnarii, data de astazi.
La raport salariati apare data inceperii 01.02.2007 (in primul tabel), in al doilea – interval vechime 01.02.2007 – 20.09.2011, in al treilea intervale suspendare 20.09.2011 – prezent. Intervalul de suspendare pe care l-am scris este 04.12.2009 – 20.11.2011. Nu stiu daca este bine.
Multumesc
Salut.M-am autentificat pe ITM online, cu util.si parola,dar cand sa transmit Revisalul(din Saga381->validat Revisal 5.0.6.)imi da eroare fie utilizator nu este corect fie parola.Mentionez ca am trimis un email la [email protected] aseara(19.09.2011).Totusi nu exista o rezolvare…multumesc.
Se pare că nu citiți ceea ce am scris în acest articol și nici ceea ce scrie pe forum. Nu ați greșit cu nimic, nu e o problemă ce ține de SAGA și nici de programul REVISAL 5.0.6. E o problemă generată de cei ce au portat, mutat, migrat, spuneți-i cum vreți, utilizatorii de pe siteul vechi de preluare pe cel nou.
Recomandarea celor de la suport registru este să se depună la ghișeu. Asta am scris și eu în acest articol, asta găseați postat și pe forum.
Salut. Ma poate ajuta cineva si pe mine si anume sa imi spuna unde este gresala in registru de salariati avind in vedere ca la validarea fisierului dupa ce am iregistrat un CIM a aparut aceasta eroare. ” Tag-ul ‘ITMID’ nu poate avea valoarea NULL.” va multumesc!
Nu ați validat fișierul XML cu programul corect.De aceea vă dă eroare. Folosiți programul REVISAL 5.0.6 pentru a valida fișierul. Citiți articolele de aici, legate de revisal, urmăriți tutorialele de pe sagasoft și postările de pe forum.
am si eu o intrebare, ce cod cor ar trebui sa pun unui contabil care si-a schimbat functia in economist, deoarece este foarte variata lista codurilor cor pt economisti. Acesta are masterul terminat in contabilitate si o vechime in munca de 5 luni…
multumesc
Nu există cod COR pentru “Economist”. Există “Economist șef” cod COR 121102, spre exemplu, dar numai “Economist” nu există. Dacă vă ocupați de partea de resurse umane ar trebui să cunoașteți aceste aspecte sau să aveți posibilitatea de a consulta nomenclatorul de coduri COR, ce se află publicat pe site-ul Ministerului Muncii. Funcția nu poate fi de “economist”. Probabil contabil, contabil șef, director economic, etc. Pentru toate acestea găsiți coduri COR
Multumesc Cristi.O intrebare->registru ce trebuie depus la ghiseu e discheta si adresa de inaintare este modelul ala tip(cu solicitare user si parola.multumesc din nou…
La ghișeu veți depune o dischetă/CD/DVD/Stick USB ce va conține registrul salariaților validat de către aplicația REVISAL 5.0.6 (adică acel fișier cu extensie RVS, generat ca urmare a validării), însoțit de o adresă de înaintare a registrului. Un model de depunere a registrului în format electronic, la ghișeu, aveți aici.
Buna ziua.Va rog ajutor la transmiterea revisal pe acces portal versiune cf.HG500/2011,apare mesajul nu ati selectat niciun fisier
Păi selectați fișierul de tip RVS ce se va încărca pe site. Selectarea acestuia se face, obligatoriu, înainte de a apăsa butonul “Preluare registru”, prin apăsarea butonului galben de lângă caseta de selectare a fișierului.
buna ziua…am trecut de pe saga var,381 fisierul si validat in revisal 5.06 ..insa cand vreau sa transmit datele…la date angajator nu apare adresa…cum pot adauga ?
Vă referiți la faptul că nu vă apar datele după ce vă autentificați pe siteul de preluare a registrului? Preluați un fișier și o să vă apară.
La itm se depune revisalul salvat pe discheta sa cd cu adresa de inaintare.Am lucrat registrul REVIsal pe programul lansat de cei de la ITM.Va rog sa-mi spuneti cum sa salvez pe discheta sau cd pentru a outea depune registrul la ITM?Care sunt pasii?va multumesc!
Copierea unui fișier sau dischetă nu ține de vreo eroare a niciunui program, ci ține exclusiv de cunoașterea unor noțiuni minim elementare de utilizare a unui calculator, iar rolul acestui blog nu este să învețe utilizatorii să copieze fișiere sau să inscripționeze CD-uri.
incerc sa intru pe noul revisal pe sait itm si imi spune ca userul sau parola sunt gresite , culmea pe “vechiul” revisal pot sa intru fara probleme , in declaratii intru fara probleme , am trimis o incetare de la alta firma . Aveti vreo idee, va rog mult de tot.
Da, am idee. Veți avea și dumneavoastră dacă veți citi cu atenție ceea ce scrie în acest post. Situația dumneavoastră este prima problemă descrisă.
La salariatii non-ue revisal 5.06 imi da eroare si imi cere data inceput autorizatie, data sfarsit autorizatie si tip autorizatie. Unde pot introduce aceste date in saga?
În ecranul “Registru evidență salariați”. Apăsați butonul >> pentru a extinde lista. Aceste câmpuri se vor completa numai dacă alegeți la naționalitate altceva decât “Română”.
Am si eu o intrbare : Pentru a transmite Revisalul pe Site-ul nou , trebuie sa preiau baza de date pe versiune noua, daca nu am o baza de date bine stabilita as dori sa introduc in versiunea noua , fiecare angajat . Trebuie sa introduc toate CIM chiar si cele lichidate ( care nu mai sunt in vigoare )sau numai pe cele active ?
SAGA preia în versiunea 381 datele existente în registrul existent în versiunile precedente, în mod automat. Nu e nevoie să faceți nimic special. Se preiau toate contractele active la 01/08/2011.
am transmis revisal nou cu un contract de munca incetat,la itm vad stare contract incetat dar nu se vede data incetarii si art din CM
Asta întrebați-i pe cei de la ITM. Noi nu știm să vă spunem de ce, pe siteul acestora, aceste informații nu apar. Dar, eroare, în niciun caz nu este. A fost alegerea celor ce au proiectat siteul și a celor de la ITM, legată de care informații din REVISAL să afișeze și care să nu fie afișate.
vă rog să mă ajutaţi la revisal, la raport pe salariat apar toate corecţiile şi greşeliile, de ce nu pot să şterg greşelile şi corecţiile şi sa apara numai datele corecte, deoarece banciile cer pentru credit de la salariaţi copie revisal cu toate modificăriile de salar, şi nu este corect daca s-a gresit ceva la revisal care poate să apară la oricine, să apara pe adeverinţă toate corecturile, vă rog să faceţi un program cu care se poate sterge greşelile .
vă mulţumesc
Raportul se poate edita din ecranul “Istoric salariat”.
IN PROGRAMUL REVISAL , AM DESCHIS ECRANUL ISTORIC SALARIAT, DAR DE ACOLO NU SE POATE EDITA, DACA MA PUTETI AJUTA CUM SE FACE,
SI MAI AM O INTREBARE, DACA INTRODUCEM SALARIILE SI NU SCHIMBAM DATA PE 01.08.2011 , CI RAMINE DATA CIND AM INTRODUS ,ESTE GRESIT?
VĂ MULŢUMESC !
Cred că aveți o problemă. Aici e blogul SAGA Software și puteți primi răspuns exclusiv despre programele SAGA. Dacă vă așteptați să primiți suport pentru aplicația REVISAL 5.0.6 nu ați nimerit bine. Suport pentru acea aplicație căutați la inspecția muncii. Pe siteul acestora găsiți adresa de mail la care puteți cere suport.
In noua versiune revisal 5.0.6.010 nu am grupa 2631 – economisti. Imi poate spune cineva de ce?
Pentru că Ministerul Muncii a actualizat codurile COR.
@nagyetelca
“Revisalul trebuie sa fie o imagine fidela a inscrisurilor, aceleasi date din actele scrise trebuie sa fie prezente si in program.”
“Sistemul nu are functia de stergere pentru a se evita abuzurile sau fraudele. In plus, stergerea nu e operatiune accepatata sau recunoscuta de Codul Muncii. Operatiunea de stergere se poate face numai printr-o adresa catre Inspectia muncii in care sa se prezinte situatia (ce contract trebuie sters, din ce motiv).”
sursa: Workshop Revisal aspecte problematice, 13.10.2011
@florin
In R 500, in Instrumente,Cod Cor > 244…
@Cristi :-)
Buna ziua ! Am introdus in noul program 6 firme pentru care le-am si listat Registrul si am trimis online fisierul creat s-a confirmat corect,am listat si de pe net inregistrarile.
Acum imi da eroare cand incerc sa lansez programul : Eroare neasteptata :The directory or file cannot be created !. Daca inchid acest mesaj nu porneste programul deloc, daca las asa porneste dar nu exista nici o firma introdusa. Am incercat repararea fisierelor cu instalarea din nou…. tot aceasi mesaj de eroare.
Cel mai probabil, exista o problema cu accesul la directorul C:\TEMP. Incearca sa-l redenumesti.
@VIORICA
Cum ati rezolvat eroarea cu ITMID null? am acceasi problema
@Mihaela
Verificati:
1.Daca la informatiile angajatorului ati ales judetul si localitatea;
2.Verificati sa aveti ultima versiune a Revisal 5.0.6.
Buna ziua,
Am facut preluarea din vechea baza de date. Dupa finalizarea preluarii, am cu 114 persoane mai putin. Stiu foarte bine ca o mare parte dintre ei i-am parcurs/editat in momentul preluarii. Stiti cumva care e problema? E imposibil ca contractele sa fie expirate.
Astept rasp. dvs.
Multumesc,
SAGA preia automat, din baza de date existentă, la actualizarea cu orice versiune începând cu versiunea 381, toți acei salariați ce, la data de 01/08/2011, au contract de muncă activ. Adică salariații ce nu au completată data încetării sau au înscrisă la data încetării o dată ulterioară celei de la care intră în vigoare HG 500/2011.
Dacă întrebarea dvs se referă la o altă aplicație decât SAGA, vă rugăm să apelați la suport din partea celor ce au dezvoltat aplicația respectivă.
Nu pot genera si exporta registrul…. Acesta este meajul de eroare pe care il primesc.
Access to the path ‘C:\Program Files\ReviSal HG500-2011\denumire CUI octombrie 20 2011 22_40_47 ExportRegistru.xml.pcs’ is denied.
Ce trebuie sa fac?
Să nu-l generați în folderul Program Files. Probabil folosiți Windows Vista sau Windows 7, iar acestea au o protecție extinsă la scrierea fișierelor în folderul Program Files.
Creați un folder pe discul C sau D dacă aveți mai multe partiții și alegeți acel folder pentru a genera registrul.
Sau rulați aplicația REVISAL cu drepturi de administrator.
@Anda
ai rezolvat problema cu….? Access to the path ‘C:\Program Files\ReviSal HG500-2011\denumire CUI octombrie 20 2011 22_40_47 ExportRegistru.xml.pcs’ is denied.
Eu nu! Daca da, spune-mi cum ai facut, te rog
Dacă și la salvarea registrului în altă locație decât “C:\Program Files\ReviSal HG 500-2011” vă dă eroare, încercați să rulați programul ca administrator. Aceasta se poate realiza astfel: cu programul închis, dați click dreapta pe iconița programului, alegeți Compatibility și bifați opțiunea “Run as an administratorȚ
Sau faceți export al angajatorilor, dezinstalați aplicația apoi o reinstalați dar nu în Program Files ci în altă locație, importați angajatorii și reîncercați.
În altă ordine de idei însă, apelați pentru aplicația REVISAL la suport specializat la realizatorii acesteia, nu aici.
Buna seara, daca ma puteti ajuta. acum introduc salariile si sporurile la angajati dar cele de pe statele de plata din august, apoi trebuie introduse cele din luna septembrie.. dar intrebarea mea e urmatoarea: pt luna august trebuie sa modific data de la “data care produce efecte” acum fiind in octombrie imi apare data de octombrie…sau cand o sa dau generare registru pot sa salvez cu numele de august, apoi cu numele de septembrie? Va multumesc
Vi se schimbă lunar salariile de încadrare și sporurile permanente? Nu pot să cred.
Sporurile raportate în revisal sunt acele sporuri permanente prevăzute în contractul de muncă. Orice modificare a acestor sporuri de la lună la lună se poate face numai prin act adițional, pentru că orice modificare a datelor din contractul de muncă se face numai prin act adițional.
cand dau preluare fisier, apare mesajul 500 internal server error….
ce fac?
Verificați la raport preluări. Este posibil ca registrul să fie prelucrat. Dacă nu îl retrimiteți. Eroarea e de la serverele ITM ce sunt supra-aglomerate acum.
exista cor pentru economist in economie generala…succes!
Buna ziua,
Sunt programator si “Revisal” este cea mai proasta aplicatie pe care am vazut-o in viata mea! Nu stau sa descriu problemele pe care le are…
Sotia mea este contabila si de multe ori a trebuit sa o ajut ca acest program sa functioneze ca sa-si faca treaba la servici.
Daca mie, care am cunostiinte in domeniu si imi vine greu sa descifrez cum sa fac sa functioneze acest program, de utilizatorii simpli ce sa mai vorbim.
Probabil ca firma care a creeat aceasta aplicatie a primit si mai primeste zeci de mii de euro (sau poate mai mult), pentru NIMIC! Cand puteau sa angajeze o echipa competenta, sau chiar un singur programator care poate realiza un astfel de program care insa sa si FUNCTIONEZE! Vai de capul lor!
am descarcat versiunea noua de Revisal 5.0.8, am actualizat si SAGA C3.0.391, si imi da eroare de cod COR invalid la toti salariatii care vreau sa le fac incetarea CIM-ului, oare de ce? avand in vedere ca mi-a dat mesaj Saga ca au fost actualizate si codurile COR
Pentru că programul REVISAL 5.0.8 nu ține seama de faptul că acele contracte de muncă sunt încetate, atunci când face verificarea codurilor COR.
Este extrem de posibil ca, la acei salariați, să fi utilizat un cod COR ce era valabil în anul 2011, dar nu mai e valabil în anul 2012. Spre exemplu 916206 era valid în 2011, dar nu mai există în anul 2012. De aceea trebuie ca și la salariații la care vă dă eroare să realegeți codul COR înainte de validarea fișierului.
Doresc sa descarc din saga baza de date pentru a o completa direct din Revisal. Cum pot face acest lucru?
Multumesc,
Carmen Zisulescu
Nu se poate așa ceva. Aplicația REVISAL nu are posibilitatea de a importa date din alte aplicații. REVISAL 5.0.8 permite efectuarea unui import, dar numai dintr-un export efectuat tot din aplica’ia REVISAL, sau permite restaurarea unei salvări efectuate tot cu REVISAL.
Buna ziua!
Am aceeasi problema privind COD CAEN invalid. Am citit si recitit postarile, am dezinstalat toate versiunile de REVISAL, reinstalat versiunea 5.0.8.033 si imi da aceeasi eroare “Domeniu de activitate invalid COD CAEN 4751 versiunea 2” ; Campul “domeniu de activitate nume” este obligatoriu si trebuie sa contina o valoare.
Am acceasi problema pentru mai multe firme si chiar nu reusesc sa-i dau de cap.
Multumesc anticipat!
Am rezolvat! Multumesc. Intr-adevar calea de instalare a REVISAL-lui era problema principala.
Succes tuturor!
Buna ziua,
In luna noiembrie am incheiat contractul de munca pentru un nou angajat.L-am transmis pe revisal (imi apare ca a fost trimis la ora hhmm la itm).Astazi am avut control de la itm, ei imi spun ca la ei apare inregistrat de abia in ianuarie, drept pt. care platesc amenda. Exista vreo solutie?
Puteți lista de pe siteul lor detaliile transmiterii din luna noiembrie și folosiți acea listare pentru a face contestație.
Buna ziua dl. Cristi,
Sper ca ma puteti ajuta intr-o problema:
– am incercat sa deschid revisal-ul de pe shortcut desktop si imi spunea ca nu poate fi gasit fisierul;
– m-am dus dirct in locul unde este instalat si l-am rulat de acolo;
– a functionat, dar nu imi apare angajatorul (mentionez ca este unul singur)
– am mai creat un angajator fictiv, ca sa pot sa ma duc la instrumente si sa dau import;
– dar cand incerc sa dau import imi spune ca este acest agajator si datetele for fi suprescrise. Ceea ce nu vreau, ca ultimul backup l-am facut prin feb. 2013.
Ce imi recomandati sa fac?
Din câte înțeleg eu, folosiți aplicația REVISAL de la ITM și nu vă pot oferi suport pentru aceasta. Dar, vă spun ce aș face eu: aș porni programul, așa cum ați făcut-o și dvs. și din Instrumente aș face o salvare a bazei de date și un export angajatori. Și aș testa restaurarea bazei de date pe alt PC. Dacă ar merge și aș avea informațiile ok, pe PC-ul inițial aș dezinstala sau reinstala aplicația și aș restaura baza de date.
Oricum informații despre aplicația oficială vă recomand să solicitați celor ce se ocupă de ea, mai exact echipei de suport de la TeamNet Internațional.
la validare Revisal imi da eroare schemas.datacontract.org/2004/07/Revisal. Entities:Temei legal is invalid
Probabil nu aveți completat temeiul legal la o încetare de contract sau la o suspendare. Verificați pozițiile la care aveți data încetării/suspendării completată și verificați starea și temeiul legal.
Si inca o eroare Ati putea sa ma ajutati sa o remediez? Multumesc anticipat
Buna ziua, la unele persoane, cand vreau sa creez Raport per salariat imi apare un mesaj de eroare si se inchide aplicatia. Cum pot rezolva problema? Raport contract se face fara probleme.
Mesajul de eroare este: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index
În care aplicație? În SAGA? Dacă da: intrați la Administrare – Întreținere BD și, asigurându-vă că programul este deschis pe un singur calculator o singură dată (că sunteți unica utilizatoare a programului) bifați opțiunea “Forțare reparare BD” și apăsați “Start”. De asemenea verificați cu atenție datele introduse în istoricul salariatului. Dacă problema persistă trimiteți o salvare a bazei de date la firmă indicând problema cât mai detaliat precum și salariații la care vă apare acest mesaj.
In aplicatia ReviSal versiunea 5.0.8.019. Am instalat si versiunea 5.0.8.033 unde imi face Raportul per salariat la persoanele respective insa la alte persoane apar erori la perioada contractelor sau suma dintre sporuri si salariu… Asa ca deocamdata am instalat din nou Revisal 5.0.8.019(cu aceleasi probleme la Raport per salariat)
Pentru problemele apărute în aplicația REVISAL adresaţi-vă dezvoltatorilor acesteia, aceștia oferind o adresă de mail pentru suport.
Buna seara,
Prin adresa din 3 06 2014 am depus la sediul din ITM Pitesti in format electronic REVISAL prin care inregistram incheierea contractului de munca al angajatului nostru AA cu incepand cu 30 Mai 2014, ca urmare a restrangerii activitatii.
Am solicitat in 21.07.2014 acces on-line la portalul itm si am contatat ca, Contractul de angajare al d-lui AA mai este activ.
Am facut cateva incercari pe un alt calculator si am constatat ca :
In ”1 Lista contracte” contractul figureaza incetat fara data incetarii pe cand in ”1 RaportSalariat” apare data incetarii.
I-ați operat data încetării? Ultima zi de lucru?
Buna ziua!
Am instalat revisal 5.0.8 pe win 7 64 biti si nu pot importa angajator sau restaura
baza de date:”baza de date a fost restaurata cu erori”.
Am dezactivat UAC ,am instalat programul in alta locatie decat program files
dar fara succes.Va rog sa ma ajutati!
Vă referiți la aplicația ITM și la bază de date creată cu această aplicație? Dacă da, solicitați suportul dânșilor pe adresa de mail indicată în documentația aplicației.
La salvarea bazei de date imi zice eroare neprevazuta, salvarea s-a facut cu erori, ce trebuie sa fac.va rog dati-mi o solutie.va multumesc
La salvarea bazei de date în SAGA? Dacă da sunați la firmă pentru asistență. Dacă vă referiți la salvarea din REVISAL nu vă pot ajuta.
@Cristi
la salvarea bazei de date pe stick.
E posibil să fie o problemă cu stickul respectiv.
Buna dimineata
Am instalat Revisalul de pe alt calculator, am preluat baza de date de pe celalalt calculator dar cand vreau sa adaug un alt angajat trebuie sa bag toate datele scolii din nou..si nu ma lasa sa intru la Angajator, Salariatii, Contracte, Rapoarte , Instrumente..de fiecare data trebuie sa introduc toate datele scollii…E normal asa ceva?
Habar nu am. Întrebați la cei care au realizat aplicația Revisal și oferă suport pentru ea.
Logic, nu e normal un astfel de comportament. Dar depinde și de cum ați preluat baza de date. Trebuia să efectuați o salvare a bazei de date direct din aplicație, iar apoi pe noul PC după instalarea ei să faceți restaurarea salvării.
Cand selectez fisierul “XML” din Revisal, arata eroarea “Cod COR incalid cod 121120 versiunea 7” si dedesubt “Camp functie-ocupatie nume este obligatoriu si trebuie sa contina o valoare”
Pentru că e generată de aplicația REVISAL. Fie nu ați instalat-o corect fie nu și-a actualizat corect fișierele.
Soluția este să:
– porniți aplicația REVISAL și, dacă aveți firme a căror date sunt culese în acea aplicație, să efectuați o salvare a datelor
– dezinstalați aplicația REVISAL
– după dezinstalare porniți Windows Explorer și în bara de adrese scrieți %appdata%
– copiați folderul Teamnet într-o altă locație și apoi ștergeți-l din AppData
– reinstalați aplicația Revisal 6.0.4
Cand selectez fisierul XML din Revisal 5.0.8.arata acest info:
XML invalid conform schema: The element ‘Salariat’ in namespace ‘http://schemas.datacontract.org/2004/07/Revisal.Entities’ has invalid child element ‘Apatrid’ in namespace ‘http://schemas.datacontract.org/2004/07/Revisal.Entities’. List of possible elements expected: ‘Cnp’ in namespace ‘http://schemas.datacontract.org/2004/07/Revisal.Entities’. Line number: 1. Line position: 1045.
Probabil validați un XML creat cu versiunea 469 a SAGA C sau 256 a SAGA PS. În această situație este necesar să actualizați aplicația Revisal la versiunea 6.0.5
Buna ziua,
O salariata si-a modificat domiciliul, am facut modificarea in salariati, in reges(s-a facut automat), dar cand printez raportul per salariat imi apare adresa veche. Problema este ca aceasta mai are doua contracte de munca incetate, cu adresa veche bineinteles. Ce pot face acum pentru a se schimba domiciliul? Multumesc!
Buna ziua
Ma confrunt cu urmatoarea problema si as avea nevoie de sfatul dvs. S.a facut concedierea unei persoane in 2013 , persoana aceasta a beneficiat de somaj apoi a mai lucrat in doua locuri pana in prezent. Firma de la care a fost concediata in 2013 a fost inchisa in acelasi an…
In prezent persoana respectiva este iar in somaj de la ultimul loc de munca si doreste sa se reangajeze insa i s.a spus ca ar figura inca angajata la firma care a concediat.o in 2013.(firma care nu mai exista in prezent)
Eu am facut toate operatiunile in revisal in cazul acestei doamne ca si in cazul altor persoane… si nu.mi explic cum ar putea figura inca angajata…
Dna in cauza este chiar unul din directorii firmei inchise si mi.a solicitat ajutorul deoarece cei de la itm i.au sp k nu au cum s.o ajute…
Dar cum as putea s.o ajut avand in vedere ca ei nu mai au nici parola pt a putea intra iar in revisal… (evident o noua parola unei firme care nu mai exista nu cred k se poate emite… sau se poate?)
Care ar fi solitia in acest caz?
Eventual predarea la ghișeu a registrului.
Buna ziua , Revisal imi da eroarea Could Not Initiate Cache Provider NHibernateCaches.SysCacheProvider.NHibernate.Caches.SysCache.Version=3.1.0.4000,Culture=neutral.PublicKeyToken=6876f2ea66c9f443 . Ce e de facut?
E vorba de aplicația oficială? Dacă da, nu știu ce anume poate provoca o astfel de eroare și este recomandabil să întrebați la ITM. Poate mai e cineva care să asigure suport pentru această eroare. Totuși vă recomand să reinstalați aplicația oficială. E posibil să fie o problemă cu un fișier DLL al acesteia.
Salut @Andrei Salut Andrei!
Am avut aceeasi problema cu versiunea Revisal 6.0.6 (cu Windows XP SP3 2008) migrata de la 6.0.5 si uite asa am dat peste comentariul tau, am rezolvat si am zis sa-ti scriu (cat si pentru altii care or mai fi).
Nici eu n-am inteles exact care era problema dar ce-am facut:
– Cu toate ca mesajul de eroare apare am reusit sa fac o salvare la baza de date sus la “Instrumente” (fara sa inchid eroarea)
– Am reinstalat 6.0.6 cu optiunea de reparare (selectata automat la executarea softului)
– Am observat ca pe desktop erau doua icon-uri Revisal, l-am deschis pe cel mai recent creat (click dreapta proprietati, scrie acolo data)
Daca asta nu ar fi mers as fi incercat:
– dupa ce am facut copie la baza de date, chiar si un zip la folderul din “C:\Program Files\TeamNet\ReviSal HG500-2011\”; optional si din Program Data
– sa dezinstalez si
– sa instalez din nou ultima versiune (6.0.6 la momentul de fata) iar daca nu as fi putut,
SAU
– as fi instalat toate versiunile una peste alta ( versiunile oficiale de aici ) si as fi adaugat un angajator de test (sa pot debloca importul) dupa care as fi importat datele asa cum e descris
aici de exemplu.
Toate bune,
Iulian
Buna ziua,
Am aceeasi problema si eu.
am reinstalat 6.0.6 cu optiunea de reparare, dar tot apare aceasta eroare!!!
VA rog mult sa imi spuneti cum se poate rezolva.
Exact aceeasi problema o avem si noi pe un PC cu Windows 10, am incercat toate variantele de reinstall, inclusiv la dot net, exista vreun suport de la ITM ? Sau a reusit cineva intre timp sa o rezolve ?
Imi raspund tot singur, solutia a fost sa sterg absolut tot ce tine de Revisal / Teamnet din Appdata, aparent dupa uninstall raman o gramada de fisiere acolo care genereaza in continuare aceeasi eroare.
Stergeti comentariul anterior, dupa un on / off tot aceeasi eroare apare
În appdata folderul Teamnet\Revisal se găsește baza de date.
Eu v-aș propune să salvați fișierul db din AppData\Roaming\Teamnet\Revisal copiind tot folderul Revisal în altă locație.
Încercați să dezinstalați aplicația, dar numai după se calvați datele din appdata.
Folosiți un utilitar de curățare a registry cum e CCleaner – știu că a avut o problemă de securitate, dar am înțeles că au rezolvat-o între timp :) și curățați și fișierele temporare cu el și registry. Mutați folderul Temnet din appdata în altă locație dacă și după curățare mai este acolo.
Reinstalați aplicația, dar alegeți o altă cale de instalare, nu în program files ci pe “C:\REVISAL HG500” sau “D:\REVISAL HG500” și pentru toți utilizatorii.
Încercați restaurarea din fișierul db salvat din AppData\Roaming\Teamnet\Revisal
Poate va fi de folos si altor utilizatori: se aplica la Revisal versiunea 6.0.7 din 01.06.2019 in cazul in care pe PC este instalata ultima versiune 1903 a Windows 10.
Cand am deschis Revisal am avut eroarea “Could not instantiate Cache Provider…” si nu mai puteam continua lucrul in Revisal.
Rezolvarea am gasit-o tot pe site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/reges, respectiv este necesara, citez, “Activarea optiunii Windows 10 (doar pentru versiunile mai mari decat 1903): .NET Framework 4.8 Advanced Services > WCF Services > HTTP Activation”.
Mai exact se da cautare dupa “Windows features”, se deschide si se bifeaza casuta “HTTP Activation” pe calea indicata mai sus: NET Framework 4.8 Advanced Services > WCF Services > HTTP Activation.
@George
Multumesc mult, George! Instrasem in panica, dar am rezolvat asa. Sa fii sanatos :)
@George
Multumesc George! M-ai salvat si pe mine.
@George
Multumesc mult, George! Noroc cu tine …dupa ce am cautat raspuns in documentatia Revisal, dupa ce am dezactivat antivirusul, am mutat fisierele nhibernate…bin, test de compatibilitate cu win10….nimic nu a functionat, am cautat pe net si am gasit raspunsul tau. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate!
Bună ziua!
Lucrez la o școală gimnazială și am o mare problemă în Revisal. Acum câteva zile am vrut să deschid Revisal-ul pentru a tipări un raport per salariat, dar m-a întâmpinat un mesaj de eroare: „could not initiate cache provider…”, am dat OK și s-a închis. Am intrat pe site-ul Inspecției Muncii și am văzut că a apărut o versiune mai nouă, 6.0.7, pe care am și instalat-o. Am deschis din nou Revisalul, nu mi-a mai apărut acel mesaj, am mers pe meniul „Salariați”, am ales salariatul pentru care voiam să scot raportul, dar a apărut alt mesaj de eroare:„could not load an entity batch:…”, am dat Ok și s-a închis programul. Am intrat și în „Windows features” și am făcut niște modificări pe care le-am găsit pe net, dar degeaba. Menționez că sistemul de operare este Windows 10.
Am vorbit și la Inspecția Muncii și mi s-a spus că am pierdut baza de date și nu se mai poate face nimic, lucru care m-a speriat foarte tare, deoarece baza noastră de date este foarte stufoasă și dacă am pierdut-o este aproape imposibil să o refacem manual.
Pentru orice ajutor pe care mi-l puteți acorda vă sunt recunoscătoare.
Vă mulțumesc!
Cu toată părerea de rău, dar nu vă pot ajuta. Cel mai bine este să solicitați sprijinul serviciului IT de la ITM. Poate vă pot ajuta dânșii.
Metoda lui George merge
Buna ziua,
Incerc din SAGA sa printez pentru un fost salariat al firmei o adeverinta de vechime si un raport per salariat. Cand vreau sa generez adeverinta imi apare urmatoarea eroare :”Numar de contract incorect. Modificati in istoric sau la nivelul salariatului sau pozitionati-va pe contractul corect.”. Precizez ca acest salariat a avut de-a lungul timpului 3 contracte diferite in cadrul societatii, cu modificari diverse (functie, norma de lucru sau salariu).
Din pacate, si la inceputul adeverintei sau raportului per salariat imi apar doar 2 contracte (primul si ultimul).
M-am blocat, nu stiu cum sa rezolv aceasta eroare.
Multumesc pt sprijin!