Aglomerație

06 Jan 2014 | Despre noi | 0 comentarii1392 vizualizari

congestionE o perioadă extrem de aglomerată la firmă. Mai ales în ianuarie – martie. Sunt foarte multe telefoane pentru reînnoiri de abonament, liniile sunt ocupate aproape tot timpul. Sunt multe telefoane generate și de schimbările de declarații, de introducerea bilanțului, de implementarea unor schimbări legislative, etc. De aceea iată câteva sfaturi:

– folosiți mailul. Vi se va răspunde în maxim 24 de ore la orice nedumerire sau dacă e vorba de vreo bază de date cu probleme chiar mai repede.

– reîncercați să apelați sau dacă apelați stați pe fir. Imediat ce liniile se vor elibera veți fi preluați de un operator.

– căutați răspuns pe blog sau pe forum, mai ales dacă e o problemă legată de legislație sau tehnică de operare ori o problemă contabilă

– dacă aveți vreo problemă ce nu poate primi răspuns, fără ca informațiile din baza de date să fie accesibile și trebuie să transmiteți baza de date pe mail. Indiferent că ați făcut asta la recomandarea unui operator sau nu, este extrem de important ca în mesaj să descrieți, să explicați, cât mai detaliat ce problemă aveți. Dacă baza de date ați trimis-o la sugestia unui operator, indicați și acest lucru în mail.

– nu se poate accesa remote calculatorul clientului folosind Team Viewer, de aceea orice mail ce solicită acest lucru nu poate primi un răspuns pozitiv.

– dacă vreți să reînnoiți abonamentul existent, fără a modifica datele inițiale și dacă abonamentul nu este expirat, atunci puteți achita prelungirea în același cont în care ați achitat la întocmirea abonamentului, în anul anterior, specificând la detalii prelungire contract nr…. și indicați numărul de contract. Datele despre contract sunt vizibile și în contul de utilizator.

– SAGA nu acceptă plăți pentru abonament efectuate de o persoană în contul alteia. Spre exemplu o firmă să plătească abonamentul pentru un contract încheiat cu persoana fizică. În astfel de situații banii vă vor fi returnați.

– dacă nu ați avut abonament puteți să vă generați factura proforma și să o plătiți folosind exclusiv siteul fără a fi nevoie de a da vreun mail decât cu dovada plății. Așa, se va urgenta întocmirea contractului de abonament. Contractul se va încheia în maxim 1 oră de la primirea prin mail sau fax a dovezii plății.

– dacă ați avut abonament ce v-a expirat, dar înainte de expirare ați achitat prelungirea acestuia și în program vă apare mesajul “Abonament expirat”, nu vă îngrijorați. Mesajul va dispărea la prima actualizare efectuată.

– asigurați-vă că ați introdus adresa de mail a firmei SAGA în lista de contacte. Asta pentru a evita ca mesajul primit de la SAGA să vă intre în “Spam”/”Junk mail”. Pentru orice eventualitate verificați și acele foldere.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *