Cheltuielile ANAF

23 Dec 2013 | Diverse | 2 comentarii659 vizualizari

anaf1_siglanouaANAF se re-brănduiește. Și cheltuiește 1,5 milioane de euro pentru asta, din care 85% din fonduri europene nerambursabile. Își va schimba sigla, siteul va fi redesenat și va avea inclusiv o campanie de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor (media, directă, outdoor), o consultare publică pilot, elaborarea de proceduri de comunicare în vederea eficientizării relaţiei cu contribuabilii, precum şi instruirea unor funcționari publici în gestionarea unei campanii media şi tehnici de comunicare.

Pe când niște bani cheltuiți eficient  cu pregătirea profesională a funcționarilor săi? Pe când cheltuirea unor bani pentru o asistență contribuabili mai eficientă? Pe când cheltuirea unor bani pentru instruirea (unor) inspectorilor fiscali (sau a celor de la ghișee) în gestionarea relațiilor cu contribuabilii.

A, da. Să sperăm că siteul va fi ușor de folosit și că va fi simplu de găsit ceea ce te interesează și că nu va face probleme la accesarea cu alte browsere decât Internet Explorer.

2 comentarii

  1. Ia uitati-va la A-urile alea din sigla.
    Acolo sunt nişte lacrimi? Nu?
    Crd ca vor sa zica ceva de genul: “Plângi, când auzi de noi!”

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *