Luați cu plata defalcată a TVA și cu mutarea contribuțiilor sociale la angajat, poate v-a scăpat, dar obligația de a utiliza case de marcat cu jurnal electronic și conectate la ANAF s-a amânat iarăși.
Normele de aplicare a OUG 28/1999, actualizate la realitățile actuale, nu s-au publicat, deși ANAF trebuia să le emită. Acum termenul de publicare a normelor este 30 septembrie 2017.
Și poate v-a scăpat și asta – nu mai reprezintă contravenție “deținerea la unitatea de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor a unor sume care nu pot fi justificate prin datele înscrise în documentele emise cu aparate de marcat electronice fiscale, în registrul special și/sau în chitanțe.”
Dacă vă interesează temeiul legal – OG 20/2017 care modifică și completează OUG 28/1999.
off, nu mai stii ce sa faci mai intai cont separat pentru tva, sau se te interesezi de casa de marcat cu jurnal electronic, sau cine stie ce le mai baseste mintea :((
cate-odata iti vine sa iti iei campii :(