Home > Programe > Cum ar fi dacă…

Cum ar fi dacă…

help_penpe lângă contractele de muncă, aţi genera din SAGA şi acte adiţionale pentru majorare de salarii, suspendare, încetare de contract?

Şi, în viitor, nu numai? V-ar plăcea? Dacă da, aveți puțină răbdare…

Răbdarea nu este abilitatea de a aștepta, ci de a avea și menține o atitudine pozitivă în timp ce aștepți.

Categories: Programe Tags:
  1. Mara
    July 9th, 2013 at 13:12 | #1

    ar fiii super tarrre. si DA asteptam cu drag in conditiile astea Multumim tarrre frumos pentru ideee !

  2. Adriana
    July 9th, 2013 at 14:34 | #2

    Si pentru aceste facilitati suplimentare, apreciez din ce in ce mai mult Saga.
    Multumesc.

  3. Daniel
    July 9th, 2013 at 15:18 | #3

    corect…respect fata de echipa Saga.
    Sunt unii utilizatori care spun lucruri urata despre relatia cu clientii.
    Va multumim pentru serviciile furnizate.

  4. daniea
    July 9th, 2013 at 15:34 | #4

    DA , ar fi o idee geniala sa nu fim nevoiti sa apelam la alte programe , asa ramane baza de date la fiecare angajator.
    Multumim echipa sagasotwer ,santeti intradevar printre cei mai buni in domeniul programe contabilitate.
    Va multumim

  5. Aura
    July 9th, 2013 at 15:59 | #5

    Buna ziua.
    Lucrez in Ciel si ash dorii sa trec la SAGA …Se pot transfera datele printr-o restaurare ? Multumesc

    • Cristi
      July 9th, 2013 at 16:42 | #6

      Nu, nu se pot prelua. Bazele de date și structura lor sunt total diferite.

  6. CARMEN
    July 9th, 2013 at 16:40 | #7

    Ar fi super. Felicitari echipa saga.

  7. PaturcaI
    July 9th, 2013 at 16:53 | #8

    Ar fi minunat?
    Hmmmmmmm
    Rugamintea ar fi ca acele blestemate de diacritice sa nu mai fie puse pentru ca sunt computere (ma numar printre ele) care nu stiu caractere romanesti. Stiou sa am alt Adobe cel care stie romana. Asa ar trebui dar chiar si pe o versiune cu Adobe care stie romaneste diacriticile nu se vad.

    • Cristi
      July 9th, 2013 at 17:23 | #9

      🙂
      Fără diacritice nu mai e română. 🙂

  8. Ioana Mocanu
    July 9th, 2013 at 16:58 | #10

    Ne-ar usura munca si mai mult,ca deobicei ce ide la saga au numai idei bune, asteptam cu nerabdare modificari sa ne usureze birocratia

  9. stoicat
    July 9th, 2013 at 17:12 | #11

    Tare fain ar fii.Multumesc anticipat.

  10. raluca
    July 9th, 2013 at 17:17 | #12

    Editabile sau o varianta standard?

    • Cristi
      July 9th, 2013 at 17:25 | #13

      În acelaşi fel în care se generează contractul de muncă.

  11. raluca
    July 9th, 2013 at 17:46 | #14

    Să adăugaţi lângă semnătura salariatului sintagma “Am luat cunoştinţă la data de …”, vă rog mult – este singurul mod în care ITM Călăraşi consideră că aceste acte au fost aduse la cunoştinţa salariaţilor. Semnătura nu este suficientă, întrucât este dată în somn, comă sau orice altă stare lipsită de conştienţă…

    • Cristi
      July 9th, 2013 at 17:56 | #15

      Și dacă scrie “Am primit un exemplar, azi….”… 🙂

  12. raluca
    July 9th, 2013 at 18:03 | #16

    Este bine şi aşa.

  13. BIRIS SIMONA
    July 9th, 2013 at 18:41 | #17

    AR FI MINUNAT! si actele aditionale la CIM, poate chiar si FISA POSTULUI aferenta Cod COR 🙂
    Ar fi extrem de utila si de aceea as mai propune si posibilitatea de a genera din programul SAGA: ADEVERINTE DE VENIT PENTRU SOMAJ, cuprinzand desigur toate informatiile necesare, conform legii. Dat fiind faptul ca exista in baza de date informatii legate de contributiile la bugetul asig. de somaj, generarea unei asemenea adeverinte ar trebui sa fie, cred, relativ usor de realizat.
    Imbratisam cu bucurie toate update-urile programului SAGA!

    • Cristi
      July 9th, 2013 at 22:17 | #18

      Fișa postului?! Prea puțin probabil. Ar însemna o grămadă de documente adaptate pe fiecare COR în parte. Nu prea se pot implementa toate într-un program. Mai degrabă nu.
      Adeverința pentru șomaj are o grămadă de informații ce, din păcate, nu pot fi completate automat și nu, nu este ușor de generat.

  14. Marinela
    July 9th, 2013 at 21:57 | #19

    ar fi foarte bine, imi place versiunea cu contractul de munca, este mult mai usor :), completez ce mai trebuie la punctul f

  15. maria d
    July 10th, 2013 at 06:22 | #20

    Reusiti de fiecare data sa faceti totul perfect. Am primit odata un telefon de o firma care face programe de contabilitate (nu am renut, ca nu m-a interesat), sa-mi propuna programul lor pentru testare si cand le-am spus ca folosesc SAGA, nu au putut decat sa spuna: am inteles !!!

  16. vali22
    July 10th, 2013 at 08:37 | #21

    Sunt unele persoane care ar vrea ca SAGA sa le faca si pantofii cu crema, sa le faca menajul, poate…. Sa nu exageram!!!!

  17. Ana
    July 10th, 2013 at 11:18 | #22

    În afară de domnia voastră, vali22, eu nu am citit niciunde pe forumul SAGA, să-şi dorească cineva aşa ceva.Şi de altfel, ba da, putem să exagerăm în tot şi toate pe lumea asta.Putem să ne dorim orice, dacă acest orice ne uşurează munca de zi cu zi, atâta timp cât nu facem rău şi nu călcăm pe demnitatea nimănui şi atâta timp cât nu avem în jur persoane negativiste care să ne tragă înapoi!Sper să nu mi-o iei în nume de rău…

  18. MUNTEANU
    July 10th, 2013 at 13:02 | #23

    Vali22 are perfecta dreptate ! Au fost si vremuri cand unii ar fi fost fericiti daca SAGA statea si la coada la Fisc sa le depuna declaratiile !
    Si ,pentru neavizati, SAGA este un PROGRAM ! Contabilitatea si folosirea SAGA inseamna altceva !

  19. vali22
    July 10th, 2013 at 13:50 | #24

    Nu pe forum Dra Ana. Cititi un pic mai sus.Eu am vrut sa spun ca nu e cazul sa cerem lucruri aproape imposibile de la un program care si asa face foarte multe lucruri bune. Am vrut sa spun ca trebuie sa mai gandim si noi nu sa cerem totul, asa,”mura in gura”.N-am vrut sa supar pe nimeni.Sorry!

  20. alina
    July 10th, 2013 at 22:30 | #25

    Super ideea. Ar fi grozav daca ati reusi sa introduceti si campuriele pentru completarea seriei si numarului cartii de identitate a angajatilor.
    Multumum pentru eforturile dvs.

  21. Marius
    July 11th, 2013 at 16:39 | #26

    eu nu mai am rabdare!

  22. sm_noname
    July 11th, 2013 at 19:45 | #27

    Asteptam cu neradbare noua versiune si multumim!

    In ceea ce priveste contractul in format pdf, ar fi optim sa preia in intregime numarul ORC, momentan nu preia FXX/JXX.

  23. sm_noname
    July 11th, 2013 at 19:48 | #28

    @Cristi
    In ceea ce priveste adeverinta de somaj, s-ar putea crea o fereastra unde sa introducem si sa fie salvate nr de inregistrare a declaratiilor, precum pentru documentele de plata s-ar putea introduce informatii de tip “text”, astfel incat sa nu fie restrictie mare la numarul caracterelor introduse.

  24. mia
    July 12th, 2013 at 12:26 | #29

    Buna, nu stiu daca postez bine, dar vreau sa va rog sa ma lamuriti cu modul de calcul al impozitului pe venit la o ii.Ieri am fost la ANAF asistenta contribuabili si mi-a spus dl. de acolo ca la calculul impozitului pe venit se tine cont si de stocul de marfa ramas la sfarsit de an.In SAGA PS nu gasesc k ce trebuie calculat, iar formula de calcul data de dl. respectiv a fost Vnet=total sume incasate-total sume platite-stoc de marfa la sf. anului la pret de achizitie+alte ch. neded.Pur si simplu nu mai stiu cum sa fac.Va multumesc!

    • Cristi
      July 19th, 2013 at 17:01 | #30

      Nu există o astfel de formulă nicăieri în codul fiscal sau normele lui. Este o interpretare forțată. De niciunde din evidența în partidă simplă nu se pot extrage date concrete pentru un astfel de calcul ce să fie și corect.
      Mai mult, nerecunoașterea sumelor achitate într-un an pe motiv că sunt aferente stocului de marfă, permite încălcarea prevederii conform cărora cheltuielile sunt recunoscute în exercițiul financiar în care au fost plătite. Pe cale de consecință, dacă ele sunt recunoscute doar în acel exercițiu financiar, în cazul aplicării formulei respective (nedocumentată de nicio normă sau reglementare legală), dacă în anul următor am stoc 0, fiscul poate să nu-mi recunoască nicio cheltuială pe motiv că plățile le-am făcut anul trecut și ajung să plătesc impozit de două ori pe aceiași sumă.
      Oamenii ăia nu pricep că e o diferență ca de la cer între cheltuieli aferente venitului (fără a specifica ce venit: brut, net, impozabil, din activitate) și cheltuieli aferente venitului impozabil. Ori codul fiscal spune clar:

      (4) Condiţiile generale pe care trebuie să le îndeplinească cheltuielile aferente veniturilor, pentru a putea fi deduse, sunt:
      a) să fie efectuate în cadrul activităţilor desfăşurate în scopul realizării venitului, justificate prin documente;
      b) să fie cuprinse în cheltuielile exerciţiului financiar al anului în cursul căruia au fost plătite;

      c) să respecte regulile privind amortizarea, prevăzute în titlul II, după caz;
      c^1) să respecte regulile privind deducerea cheltuielilor reprezentând investiţii în mijloace fixe pentru cabinetele medicale, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (16).
      d) cheltuielile cu primele de asigurare să fie efectuate pentru:
      1. active corporale sau necorporale din patrimoniul afacerii;
      2. activele ce servesc ca garanţie bancară pentru creditele utilizate în desfăşurarea activităţii pentru care este autorizat contribuabilul;
      3. prime de asigurare pentru asigurarea de risc profesional;
      4. persoane care obţin venituri din salarii, potrivit prevederilor capitolului 3 din prezentul titlu, cu condiţia impozitării sumei reprezentând prima de asigurare, la beneficiarul acesteia, la momentul plăţii de către suportator.

  25. magyariv
    July 14th, 2013 at 11:03 | #31

    Ce bine ar fii!..Si poate daca am avea si “informarea” care este aproape la fel ca si CM dar se face inainte de CM ar fi super!Multumim echipei SAGA!!

  26. vali22
    July 15th, 2013 at 07:30 | #32

    magyariv :
    Ce bine ar fii!..Si poate daca am avea si “informarea” care este aproape la fel ca si CM dar se face inainte de CM ar fi super!Multumim echipei SAGA!!

    Despre ce”informare”este vorba?

  27. July 16th, 2013 at 18:53 | #33

    Abia asteptam !!! Pana atunci folosim http://formulare.tk/

  28. Ana
    July 18th, 2013 at 20:11 | #34

    ver 3.0.423
    din 18.07.2013

    1. S-a introdus suport pentru generarea actelor aditionale aferente contractului individual de munca si a deciziilor de incetare in ecranul “Istoric salariat” accesabil din ecranul pentru generarea Registrului de evidenta al salariatilor. Actele aditionale se vor genera intr-un formular PDF editabil.
    2. In ecranul “Contracte” s-a introdus un nou tabel care permite, optional, introducerea pozitiilor si sumelor care trebuie sa apara in factura generata automat. Optiunea este utila in cazul in care pe factura trebuie sa apara mai multe pozitii cu valoare fixa.
    3. In ferestrele de cautare s-a introdus o optiune numita “Textul exact”, care permite cautarea pozitiilor din tabele identice cu textul introdus. Daca se cauta sume exacte trebuie introduse si zecimalele aferente chiar daca sunt nule.

  29. Berceal
    July 23rd, 2013 at 11:19 | #35

    Daca s-ar genera datele si pentru “nebunii” aia de la statistica

    • Cristi
      July 23rd, 2013 at 12:11 | #36

      Nu ar fi nicicum. Datele statistice se cer extrem de particularizat. În unele ramuri ale economiei se cer anumite date, în alte ramuri, alte seturi de date. Ori dacă sunt aceleași date se cer prezentate în mod diferit.
      Datele statistice se pot regăsi în SAGA destul de ușor. Mai ales când e vorba de cifră de afaceri, număr de salariați, fond salarii, etc.

  30. mia
    July 23rd, 2013 at 13:25 | #37

    Mda, numai ca ma tem in caz de control. Ca din pacate nu prea ai cum sa-i lamuresti. Stiu una si buna! Si hop cu amenda si cu penalitati de intarziere si pana te judeci cu ei …

  31. mia
    July 23rd, 2013 at 13:25 | #38

    Cristi :Nu există o astfel de formulă nicăieri în codul fiscal sau normele lui. Este o interpretare forțată. De niciunde din evidența în partidă simplă nu se pot extrage date concrete pentru un astfel de calcul ce să fie și corect.Mai mult, nerecunoașterea sumelor achitate într-un an pe motiv că sunt aferente stocului de marfă, permite încălcarea prevederii conform cărora cheltuielile sunt recunoscute în exercițiul financiar în care au fost plătite. Pe cale de consecință, dacă ele sunt recunoscute doar în acel exercițiu financiar, în cazul aplicării formulei respective (nedocumentată de nicio normă sau reglementare legală), dacă în anul următor am stoc 0, fiscul poate să nu-mi recunoască nicio cheltuială pe motiv că plățile le-am făcut anul trecut și ajung să plătesc impozit de două ori pe aceiași sumă.Oamenii ăia nu pricep că e o diferență ca de la cer între cheltuieli aferente venitului (fără a specifica ce venit: brut, net, impozabil, din activitate) și cheltuieli aferente venitului impozabil. Ori codul fiscal spune clar:

    (4) Condiţiile generale pe care trebuie să le îndeplinească cheltuielile aferente veniturilor, pentru a putea fi deduse, sunt:a) să fie efectuate în cadrul activităţilor desfăşurate în scopul realizării venitului, justificate prin documente;b) să fie cuprinse în cheltuielile exerciţiului financiar al anului în cursul căruia au fost plătite;c) să respecte regulile privind amortizarea, prevăzute în titlul II, după caz;c^1) să respecte regulile privind deducerea cheltuielilor reprezentând investiţii în mijloace fixe pentru cabinetele medicale, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (16).d) cheltuielile cu primele de asigurare să fie efectuate pentru:1. active corporale sau necorporale din patrimoniul afacerii;2. activele ce servesc ca garanţie bancară pentru creditele utilizate în desfăşurarea activităţii pentru care este autorizat contribuabilul;3. prime de asigurare pentru asigurarea de risc profesional;4. persoane care obţin venituri din salarii, potrivit prevederilor capitolului 3 din prezentul titlu, cu condiţia impozitării sumei reprezentând prima de asigurare, la beneficiarul acesteia, la momentul plăţii de către suportator.

    Mda, numai ca ma tem in caz de control. Ca din pacate nu prea ai cum sa-i lamuresti. Stiu una si buna! Si hop cu amenda si cu penalitati de intarziere si pana te judeci cu ei …

    • Cristi
      July 24th, 2013 at 11:18 | #39

      Cei de la finanțe, în ciuda evidenței din codul fiscal, nu vor să dea un răspuns concret legat de aceste spețe, iar cei de la control confundă regulile de la profit și societăți comerciale cu cele de la impozitul pe venit aplicabile persoanelor fizice. Nicăieri din evidența fiscală și/sau contabilă reglementată, repet – reglementată, nu există acest tip de calcul, nu există formulă de calcul a adaosului mediu pe vânzări, stoc, intrări. ieșiri, sau pe orice altceva. Nu există obligația conducerii unei evidențe a intrărilor/ieșirilor în preț de achiziție (mai ales la comerțul cu amănuntul). Peste tot se vorbește de încasări și plăți. Mulți inspectori fiscali habar nu au de limba română. Pentru ei noțiunile de venit, venit brut, venit impozabil, venit din activitate sunt similare sau le provoacă multe confuzii.
      Din experiență spun că ANAF, prin serviciul de asistență contribuabili, se ferește în a da răspunsuri clare. Se limitează în a cita prevederile legale. Oricum, în caz de contestație, este recomandabilă efectuarea unei expertize fiscale pentru că e de așteptat din partea unui consultant fiscal să spună clar că venitul impozabil se determină în funcție de încasări și plăți, nu în funcție de stoc.

  32. George
    July 30th, 2013 at 07:46 | #40

    Cum ar fi daca… s-ar reusi in sfarsit introducerea la Situatie stocuri a filtrarii pe furnizori? Stocul pe furnizori ar fi foarte util.

  33. alisa
    August 19th, 2013 at 15:50 | #41

    Se genereaza doar actul aditional nu si decizia de incetare conform articolului folosit in revisal.

    • Cristi
      August 20th, 2013 at 20:28 | #42

      Nu cred. Asta înseamnă că istoricul salariatului nu este în regulă. Verificați istoricul operațiunilor la acel salariat.

  1. No trackbacks yet.