Home > Diverse > Cheltuielile ANAF

Cheltuielile ANAF

December 23rd, 2013 Leave a comment Go to comments

anaf1_siglanouaANAF se re-brănduiește. Și cheltuiește 1,5 milioane de euro pentru asta, din care 85% din fonduri europene nerambursabile. Își va schimba sigla, siteul va fi redesenat și va avea inclusiv o campanie de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor (media, directă, outdoor), o consultare publică pilot, elaborarea de proceduri de comunicare în vederea eficientizării relaţiei cu contribuabilii, precum şi instruirea unor funcționari publici în gestionarea unei campanii media şi tehnici de comunicare.

Pe când niște bani cheltuiți eficient  cu pregătirea profesională a funcționarilor săi? Pe când cheltuirea unor bani pentru o asistență contribuabili mai eficientă? Pe când cheltuirea unor bani pentru instruirea (unor) inspectorilor fiscali (sau a celor de la ghișee) în gestionarea relațiilor cu contribuabilii.

A, da. Să sperăm că siteul va fi ușor de folosit și că va fi simplu de găsit ceea ce te interesează și că nu va face probleme la accesarea cu alte browsere decât Internet Explorer.

Categories: Diverse Tags:
  1. Marian
    December 24th, 2013 at 10:35 | #1

    Ia uitati-va la A-urile alea din sigla.
    Acolo sunt nişte lacrimi? Nu?
    Crd ca vor sa zica ceva de genul: “Plângi, când auzi de noi!”

  2. simona
    December 24th, 2013 at 13:27 | #2

    Aha ha ha ha :)))))) sau parca sunt ochii din umbra care supravegheaza orice miscare

  1. No trackbacks yet.