11 recomandari pentru mailuri cu solicitari de asistenta

21 Feb 2011 | Despre noi | 7 comentarii994 vizualizari
1. Mailul trebuie sa contina semnul intrebarii.
2. Dezactivati tasta “CAPS LOCK”.
3. Evitati mailurile lungi.
4. Daca identificati vreo anomalie, indicati contextul in care a aparut. Intrebarile trebuie sa fie exacte si concise.
5. Este recomandat sa atasati baza de date la mail, pentru a o putea verifica.
6. Problemele mai complicate (de exemplu bazele de date defecte) se rezolva in timpul noptii.
7. Daca doriti un raspuns rapid, cea mai neinspirata idee este sa folositi cuvantul “URGENT”. De regula, cei care vor sa se bage in fata sunt ignorati.
8. Folositi butonul “Reply”.
9. Nu cereti lamuriri pentru chestiuni contabile sau legate de legislatie. Noi ne ocupam doar de program. De asemenea, nu stim cum se copiaza un fisier pe CD.
10. Textele “Asa am lucrat pana acum” sau “Asa mi s-a spus..” nu reprezinta argumente – sunt doar texte.
11. Nu repetati aceeasi intrebare – veti primi acelasi raspuns.

7 comentarii

    1. nu este chiar placut sa raspunzi la zeci sau sute de intrebari,
      dar sa lasam putin deoparte periuta
      hai sa punem 11 recomandari si pt raspunsul la solicitarile de asistenta

      1. sa incercati raspunsuri explicite nu la repezeala din varful pixului care sa nasca reply-uri nesfarsite

  1. Rugaminte mare…cum fac sa am si eu instintare pe e-mail pentru up-date versiune saga?

    multumesc

  2. Va rog , daca se poate , sa mai introduceti o casuta ccare sa permita introducerea unui cont la alegere la plata salariilor. Deasemeni ,ar fi foarte util daca s-ar face un tutorial despre modul de lucru la gestiunile global valorice en-gross. Se dezbate un subiect pe forum , dar fara prea multe explicatii. Astept un raspuns din partea dumneavostra. Va multumesc!!!

    1. Salariile nu se pot plăti decât prin cont din clasa 5. Nu se poate altfel.
      Gestiunile en-gross nu pot fi global-valorice. Metoda global-valorică se aplică exclusiv la gestiuni cu amănuntul.

  3. Buna ziua, am o problema, cineva mi-a umblat in pc si acum datele de la intrari apar doar pana la data 7.2011, ceea ce eu pana acum o sapt lucrasem si salvasem datele.
    Am incercat sa fac restaurare date, dar acolo imi arata ca ultima arhiva e cu data de 05.2011.
    Ciudat e ca eu am arhivele in salv_db/cod firma cele pana in ziua de azi, dar programu nu mi le “vede” si nu stiu/vad posibilitatea sa dau import.
    Am incercat Import date, acolo ma lasa sa selectez folderul dar nu si arhiva/ele si practic nu importa nimic, nu se intampla nimic.
    Repet eu fisierele le am salvate, “le vad”, dar programul “nu le vede”.
    Folosesc versiunea C.3.0.238.
    Multumesc anticipat!

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *