Home > Despre noi > Ce mai aflăm despre noi

Ce mai aflăm despre noi

callmeMare minune Google “Goagăl” ăsta. Afli o grămadă de lucruri cu ajutorul lui. De la numere de telefon personale la articole și articole.

Și afli, spre exemplu, că sunt și păreri pro și contra despre SAGA sau despre echipa din spatele lui. Unul din articolele legate de echipa din spatele programului nu reproșează programului nimic, dar reproșează o oareșce răceală a echipei față de clienți, o purtare formală față de aceștia. Nu incorectă, ci o purtare distantă, formală.

În prima fază dacă ești, așa ca mine, unul ce mai stă împreună cu echipa de la SAGA câte puțin timp la fiecare câteva luni, destul de puțin uneori, dar în limita timpului de care dispun, tinzi să te indignezi și-ți spui că nu e așa și vrei să dai o replică pe măsură. Ei bine, nu. Nu trebuie dată nici o replică. Păreri pro și contra vor mai exista. Asta este o certitudine. Purtare formală? Poate uneori, dar nu tot timpul. Necuviincioasă? În niciun caz! Eu nu știu ca vreo persoană de la firmă să fi jignit pe cineva, dar clienți care să le facă pe persoanele de la firmă, fie la telefon, fie pe mail: tâmpiți, pupeze, fătuci, proaste, ignoranți, etc. asta da, am auzit sau am citit.

Am văzut clienți ce sună să întrebe: “Dacă apăs butonul ‘Generare PDF’, îmi generează pdf cu declarația?” și sună de 10 ori pe zi, zilnic, indiferent că nedumerirea lor e legată de program sau că e legată de legislație, dar și clienți ce sună pentru probleme reale pe care le expun politicos și cărora li se oferă soluții, iar când acestea nu se pot oferi pe loc, sunt analizate și răspunsul se oferă în maxim 12 ore în 99,99% din cazuri.

Sunt perioade în an, mai ales la început de an, când o foarte mare masă de clienți își reînnoiesc abonamentele. E una din cele mai aglomerate perioade ale anului. Adăugați la asta inerentele modificări legislative. Puneți peste asta o grămadă de oameni ce nu citesc legislația, nu o cunosc, nu cunosc noțiunile minime legate de TVA sau salarii, dar sună pentru asistență. Și, bineînțeles, de multe ori nu înțeleg răspunsurile pentru că nu au aceste noțiuni minime. Nu mă pot opri să nu vă povestesc despre un telefon foarte revoltat al unei doamne ce amenința cu darea în judecată a celor de la firmă pentru că în SAGA PS, da, la contabilitatea în partidă simplă, pentru un PFA, dânsa nu avea posibilitatea generării declarației 101. Da, a D101. Ați citit bine. Și era extrem de revoltată.

De aceea, da, poate că nu mai e o atitudine ca în urmă cu 5 ani, familială, dar această schimbare vine tocmai din cauza diversificării situațiilor zilnice cu care o persoană din echipa de asistență se lovește, din cauza măririi situațiilor în care cei ce sună nu mai sunt entuziaștii de acum 5 ani, ci sunt unii ce cred că programul e mai mult decât un instrument, e “ceva” ce ar trebui să lucreze și să și gândească în locul lor. Acest tip de client nu citește ceea ce se postează pe forum, nu participă la acele discuții, nu caută soluții acolo, nici măcar nu știe de forum și blog sau dacă știe le ignoră. Nu citește mesajele generate de program, nu citește ceea ce scrie pe ecran, el doar apasă pe butoane, pe “Yes”, că el vrea să facă ceva. Și ignoră acest blog Zâmbet 

Eu sper să am ocazia ca, la un moment dat, să vă pot prezenta echipa SAGA pe acest blog. Mi-ar face plăcere. Așa veți da un chip persoanelor ce vă răspund la telefoane sau mailuri.

Categories: Despre noi Tags: , , ,
  1. raluca
    March 20th, 2013 at 23:30 | #1

    Părerea mea este că aţi făcut un efort prea mare ca să scrieţi acest post…
    Un măgar trebuie să ragă mult şi bine până să dea jos stelele de pe cer – spunea George Eliot.
    Iar ăştia toţi care ne agasează de-abia chiţăie…

  2. March 21st, 2013 at 07:55 | #2

    De aproape 3 ani de zile va folosesc serviciile inclusiv asistenta pe email si vreau sa spun ca sunt foarte multumit. Drept dovada, acest program este singurul de care vorbesc pe blogul meu atunci cand aduc in discutie programele de contabilitate. Iar referitor la pareri “contra”…si asta e o forma de reclama :)

  3. Tzica
    March 21st, 2013 at 08:09 | #3

    In general vorbind nu este decat un simplu reziduu al purtarii egoiste ce caracterizeaza societatea romaneasca de multi ani incoace.Adica daca eu am o problema..tot universul trebuie sa se opreasca si sa fie la dispozitia mea (am asistat la niste scene la AF, care m-au convins sa-i dau dreptate lui Septimiu referitor la stresul la care e supus functionarul public).In particular, strict despre Saga…asta e !! E facut sa fie exploatat foarte usor, nu necesita interventii ale specialistilor, cum e cazul programelor aduse de afara.Dupa cum foarte plastic se exprima cineva “Saga si contabilitatatea merg mana in mana.Nu ai cum sa o stapanesti pe una…daca nu o cunosti pe cealalta”.
    Profit de ultimul paragraf, pentru a multumi d-lui Felix.Cu multi ani in urma am avut o problema cu calculatorul (virusi..formatare, nu stiu ..sunt pe din afara cand e vorba de fineturi informatice).Am schimbat doua – trei mail-uri si ..s-a rezolvat.Am “sesizat” vineri, iar sambata seara, a doua zi la orele 22 (stabilisem ca pot fi sunat la orice ora din zi si noapte)s-a rezolvat.
    Poate ar trebui scris cu TNR 14 bolduit ce inseamna sintagma “asistenta tehnica” si ce inseamna consultanta pe probleme de contabilitate.
    Altfel, ca si parere subiectiva, sunt de parere ca cea mai mare realizare a echipei Saga este…forumul.

  4. vali22
    March 21st, 2013 at 13:18 | #4

    Eu in general trimit e-mail-uri.La telefon, datorita multor solicitanti probabil,sunt mai greu de prins.Si plus ca imi ramane raspunsul in”inbox”si pot sa-l recitesc de cate ori vreau. Intotdeauna mi s-a raspuns cu maxim de solicitudine si amabilitate. Forumul mi se pare un pic cam greoi datorita faptului ca se deschid “n-shpe”subiecte cu acelasi continut si din cauza asta este excesiv de stufos.

  5. Cristi
    March 21st, 2013 at 18:57 | #5

    Am o mențiune de făcut. Eu chiar stau în Beiuș, Bihor. Și da, mai merg la București de câteva ori pe an, dar pentru că unii cred că eu știu din auzite, din povești, expresiile unor clienți, ei bine nu. Vă înșelați. Nu dau mai multe explicații, dar pot să spun că știu ce mesaje ajung la firmă și dacă sunt în Beiuș. Când am scris: am citit sau am auzit, ei bine chiar am auzit clienții nu am auzit pe cineva de la SAGA povestind despre asta.

  6. Tzica
    March 22nd, 2013 at 09:14 | #6

    Cred ca sunt in masura sa afirm ca cei ce citesc/urmaresc forumul nu pun la indoiala, raspunsurile/comment-urile sub semnatura Administrator, Septimiu sau Tomac.(ordinea e pur..alfabetica).

  7. Liviu
    March 22nd, 2013 at 10:58 | #7

    Oameni buni, nu exista padure fara uscaturi. Valabil si pt clientii SAGA.

  8. vali22
    March 22nd, 2013 at 12:35 | #8

    Am”rezerve” la Dl/Dna Septimiu”V”(nu si-a specificat sexul). Intr-un mesaj pe forum mi-a zis”domn’Vasile”in sens peiorativ. E meserias (o spun fara ghilimele) dar e cam “chitros”(ghilimelele sunt valabile).Multumesc frumos.

  9. vali22
    March 22nd, 2013 at 12:38 | #9

    A zis ca are un”hobby sa vaneze greseli,…si ca o face! E un”Hunter”.E adrenalina in meseria asta ingrata!!!

  10. vali22
    March 22nd, 2013 at 12:40 | #10

    AM GLUMIT. Sper ca v-ati dat seama. Toata STIMA!

  11. raluca
    March 22nd, 2013 at 13:21 | #11

    Mamă, ce chef să car căţiva pumni am…
    Apelez bineînţeles tot la echipa Saga, că pe mine m-a ajutat mereu:
    Trimiteţi clienţi!

  12. costi
    March 22nd, 2013 at 15:54 | #12

    Din ăia care întreabă ce se întâmplă dacă apasă ‘Generare PDF’ sau cei care caută declarația 101 în Saga PS or să fie din ce în ce mai mulți. Eu folosesc Saga de multi ani și mă declar extrem de mulțumit.Câteodată mă întreb dacă echipa este formată din Români !

  13. Septimiu
    March 22nd, 2013 at 19:34 | #13

    Sunt numai pakistanezi :))

  14. greta monica
    March 24th, 2013 at 21:16 | #14

    De fiecare data cand se mai modifica ceva in legislatie , ma intreb : oare cei de la Saga vor reusi sa faca si aceasta schimbare in program ? … iar dragii nostri guvernanti au grija sa faca cel putin cateva modificari pe an … nu de alta , dar sa nu cumva sa se plictiseasca contabilii … folosesc programul din 2007 si trebuie sa va multumesc din suflet pentru ceea ce realizati … nu stiu daca informaticienii vostri stiu si contabilitate , sau au invatat contabilii programare , dar sunt sigura ca sunteti printre cei mai buni din tara …daca nu cei mai buni … iar in privinta pretului … chiar nu aveti termen de comparatie … multumesc pentru ca imi faceti viata mai usoara mie .

  15. Ecaterina
    March 26th, 2013 at 14:05 | #15

    Eu vreau doar sa multumesc echipei SAGA.

  16. corina dinca
    March 26th, 2013 at 16:48 | #16

    daca nu ati fi voi, probabil ne-ar fi foarte greu sa lucram contabilitate. Va multumim ca ne suportati si ne ajutati de cate ori va cerem ajutorul,sunteti cei mai buni.
    sa aveti sanatate si putere .

  17. March 27th, 2013 at 19:35 | #17

    Buna , eu am programul de 7 ani , nu am avut nici o problema totul functioneaza perfect , nu am dat nici un telefon niciodata la saga pentru asistenta , parerea mea este ca au dreptate , chiar sunt multumit de tot , sigur exista loc pentru noi functionalitati . Ma gandesc ca intr-o zi sa-i rog sa-mi introduca cateva chesti de care as avea nevoie pentru am usura munca , dar pot sa ma descurc si in varianta actuala.

    Si eu ma bazez pe saga , am incredere ca introduc la timp noile modificari . Pana acum au facut fata cu brio . Deci toti care nu reusesc sa foloseasca programul corect este doar pentru ca nu vor sa incerce sa-l inteleaga , este foarte simplu de folosit . Si mai cred ca sunt singuri care-ti dau multe chesti pe gratis chesti care alti le vand pe bani grei (pentru prosti). Dar aveti incredere in saga daca stiti sa-l manuiti face minuni.

    Numai de bine ! sunt un client multumit.

    Gheoeghe Tamas

  18. Simona
    March 29th, 2013 at 16:35 | #18

    Orice firma care are succes, are invidiosi si dusmani care latra de pe margine. Eu zic sa aveti multa rabdare in continuare.
    Nu trebuie sa prezentati pe nimeni din echipa Saga,nu trebuie sa va justificati la nimeni, pe viitor vor aveam mai mult rahat de mancat.

    • Cristi
      March 31st, 2013 at 14:15 | #19

      Eu am făcut niște constatări. Nu vreau să justific nimic, nici nu ar avea sens.
      Cât despre prezentarea celor din echipă, e o idee mai veche de-a mea. Pe forum, la un moment dat se vorbea de organizarea unor întâlniri. Probabil că așa ceva nu se va realiza, dar a posta imagini a celor din echipă și, de ce nu, a unora din cei de pe forum, cred în continuare că e o idee interesantă.

  19. Cristiana G.
    April 4th, 2013 at 11:52 | #20

    Sunt expert-contabil, initial informatician. Lucrez din 1984 – programare si am trecut la contabilitate din 1993 incoace, prin nenumarate programe…..(Am lucrat si in contabilitate in Oracle in afara tarii, in Wizcount-ul din Israel, in orice program din Romania) … dar, SAGA este CLAR, cel mai bun program de contabilitate intalnit pana acum.
    Toata stima si multumirile echipei ! Am ramas afis cand am aflat ca e echipa romaneasca si am ramas muta la pret…..

    Numai bine va doresc !
    Imi sunteti de foarte mare ajutor!

  20. Tudor
    May 24th, 2013 at 11:45 | #21

    Si eu sunt supermultumit de program. Lucrez cu el de ~ 7 ani si a functionat fara probleme. Referitor la echipa SAGA, doar cuvinte de multumire, de cate ori a fost cazul, au rezolvat problemele aparute in baza de date cu maxima operativitate.

  1. No trackbacks yet.