Home > Despre noi, Diverse > Informare.

Informare.

December 13th, 2014 Leave a comment Go to comments

havefunZilele acestea utilizatorii programelor SAGA au primit pe adresa de mail, folosită la obținerea licenței, un text de informare ce suna așa:

Important

Începând cu data de 15.12.2014 nu se vor mai putea achiziționa licențe direct de la sediul firmei.
Persoanele care nu au posibilitatea efectuării unui virament bancar pot plăti prin mandat poștal sau la filialele ING și Volksbank.

Ce înseamnă această informare?

Că nici o licență nu va mai putea fi achiziționată cu plata în numerar, direct la sediul firmei din București, strada Popa Soare, nr.69 și, la fel, nici o licență nu poate fi prelungită prin această metodă de plată. Clienții care vor dori să achiziționeze o licență nouă sau să prelungească una existentă, dacă vor dori să o facă direct la sediul firmei și vor veni la sediu pentru asta nu o vor mai putea face de la această dată.

Pentru a cumpăra o licență nouă sau pentru a prelungi una existentă, clienții, vor trebui să utilizeze exclusiv formularul de comandă de pe pagina de internet a firmei urmând pașii descriși pe site sau vor putea solicita factură pro-forma prin e-mai sau telefon (pe adresa de mail sau numerele de telefon disponibile în pagina de contact) și vor efectua plata fie direct on-line cu cardul, fie prin virament bancar, fie în numerar cu mandat poștal sau prin depunere de numerar direct în contul SAGA Software la ING sau Volksbank dacă nu au card și nici cont deschis la vreo bancă.

Ce nu înseamnă această informare

Păi nu înseamnă că firma se închide și că nu mai vinde licențe. Nu înseamnă că trebuie mers la sediul firmei pentru achiziție sau că-și va deschide sedii în țară, ori că licențele active nu vor fi prelungite.

De ce aceste precizări?

Iată de ce:

În urma mailurilor trimise, s-au primit și mesaje de feedback cum ar fi acesta

Informare - funny 1

Persoana înțelegând că, gata, firma nu mai vinde licențe și că trebuie să renunțe la folosirea programului.

I se răspunde că nu a înțeles bine, dar….

Informare - funny 2

Înțelege că …trebuie să meargă la sediul SAGA, care la o adică poate e și în …Vaslui.

Iar un alt client…

Informare - funny 3

E amuzant pe de o parte, dar pe de altă parte este trist. E trist pentru că se dovedește că unii oameni nu citesc cu atenție ce li se comunică, iar dacă totuși citesc, se pare că, pur și simplu, nu înțeleg ceea ce scrie.

Categories: Despre noi, Diverse Tags: , ,
  1. sm_noname
    December 13th, 2014 at 14:30 | #1

    Amuzant. 😀
    Ma gandesc ca mai primiti niste e-mail-uri. :))

  2. Marian
    December 13th, 2014 at 15:10 | #2

    Eu zic ca e trist, e foarte trist … nu e amuzant de loc.
    Realizezi, că de fapt, le reproşezi degeaba că nu citesc help-ul, de fapt ei nu înţeleg ce scrie acolo!. Oare înţeleg ceva din Codul Fiscal?

    • Cristi
      December 13th, 2014 at 15:14 | #3

      Marian, exact la asta mă gândeam și eu când am citit mailurile astea. Și mai sunt câteva, aproximativ la fel. Mă gândeam cum fac oamenii ăștia contabilitate? Ce înțeleg ei din codul fiscal sau din alte legi. La fel au existat unele situații pe forum din păcate. Sau am experimentat la telefon. Din nefericire analfabetismul funcțional există în România și, în meseria noastră, uneori se manifestă cu vârf și îndesat.

  3. Daniela
    December 13th, 2014 at 19:46 | #4

    Intr-adevar, trist. Eu am citit cu atentie, de aceea nu am reactionat, dat fiind faptul ca nu ma aflu in situatia de a-mi reinnoi licenta. Dar, intreb: echipa dvs citeste cu atentie emailurile noastre? Cei care utilizam programele dvs si ne confruntam cu diverse situatii, unele care sunt create chiar de noi, e adevarat! Dar asteptam solutii, eu personal astept o solutie la problema mea! …care nu mai vine. Nu am putut utiliza programul de 3 luni, ar trebui prelungita licenta cu aceeasi perioada. Eram dispusa sa platesc licenta din nou (eu am fost cea care a denerat problema). Astept totusi un raspuns!!! Poate vine Mos Craciun, daca tot ne trageti de urechi, va rog sa va uitati si la dvs in ograda!! Cu consideratie…

    • Cristi
      December 13th, 2014 at 21:34 | #5

      Glumiți sper. Ați trimis un singur mail, folosind această adresă de mail, către firmă, în data de 19 octombrie, la care în data de 20 octombrie ați primit răspuns. Dacă mailul de răspuns nu v-a parvenit verificați folderul spam sau junk de pe yahoo. De asemenea situația putea fi clarificată printr-un simplu telefon la firmă sau verificându-vă contul de utilizator. Dacă v-a parvenit înseamnă că nu ați citit mesajul de pe site legat de resetarea codurilor și acum acuzați firma că nu ați putut utiliza programul timp de 3 luni. Mă cam îndoiesc sincer că nu l-ați utilizat timp de 3 luni și motivul neutilizării ar fi fost programul.

  4. sm_noname
    December 14th, 2014 at 10:07 | #6

    @Marian si @Cristi
    Chiar asta este partea “amuzanta”, adica ne mai enervam, dar asa doar ne distrugem nervii.
    Ganditi-va ca aceste persoane sunt verificate de insepctorii de la fisc si se pare ca sunt in regula, daca tot merg mai departe.
    Din pacate nici pe forum nu prea se citesc raspunsurile, precum se pun niste intrebari de parca ar trebui sa intelegi la ce se gandesc si nu la ce au scris.

  5. Geo
    December 15th, 2014 at 07:58 | #7

    Eu unul zic că toate astea se rezumă la: “Two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the universe” – Albert Einstein!!! :)

  6. Razvan
    December 15th, 2014 at 09:15 | #8

    Eu ma duceam la sediu 😀

  7. adrian
    December 15th, 2014 at 13:28 | #9

    Ma gandesc ca mesajul/anuntul trebuia conceput putin altfel: “Va informam ca vanzarea licentelor/upgrade-urilor/abonamentelor SAGA se va face exclusiv (doar) online.

    Astfel va invitam sa folositi acest formular de comanda.”

    Oricum ar mai fi venit lumea si la sediu, dar acolo i-ar fi intampinat un mesaj ….ca va gaseste online

  8. Ana
    December 15th, 2014 at 22:05 | #10

    Offf…Dar spune Adrian, crezi că aşa cum ai fi formulat tu, nu ar fi atras nedumeriri sau întrebări din partea unor utilizatori?Eu spun că anunţul celor de la SAGA, mai simplu de atât nu se putea, doar că unora dintre noi ni se pare mai simplu să căutăm nod în papură şi să ne prefacem că nu înţelegem!

  9. adrian
    December 16th, 2014 at 10:54 | #11

    cu siguranta ar fi fost, cand sunt 10.000 de clienti e imposibil sa nu fie…oricum comunicatele e bine sa nu contina negatii

  1. No trackbacks yet.